عید لمبارک علیکم و عله کل مسلمین ......

بی تو هرگـــــــــــــز. بی تو با خاطراتت چه کنمممممممممم

کاش بــودی تا دلم تنها نبود تا اســیــر غـصــه فردا نـبود کاش بودی تا فقـط باور کنی بی تو هرگز زندگی زیبا نبود

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                وهبكم الله جبالا من الحسنات
              وأغرقكم في آبار من الخيرات
               وجعل رزقكم أنهار من الجنا ت 
وغمركم بسيول الرحمة من السموات
وأنبت بأرضكم أحلى الثمرات
ووفقكم وسدد لكم جميع الخطوات
ولبى لكم ما في قلبكم من دعوات
حرت بالعید للغالین شهدی
عسل دنیای هم و طیب شهدی
یا دنیه شهود بالحگ علیه شهدی
روحی و الگلب الهم هدیه
کل عام و انتم بخیر

وجعل عيدكم كله مسرات

                                                                                     


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 4 مرداد 1393برچسب:,ساعت14:43توسط ساسی و مینااااااااااااااتی | |